Dodo University live

Een nieuw portaal voor onze klanten waar we ze gaan verwennen met vele tips-n-tricks om verder te komen met hun marketing en communicatie.

Dodo Internet & Studioviv zetten de volgende stap in het optimaliseren van hun workflow en communicatie tussen hen en de klant. We hebben veel te vertellen en delen onze know-how graag met onze klanten zodat deze een stapje voor lopen op hun concurrentie. Handige tools voor je bedrijf. Tips op alle vlakken van social media, content, video etc. En tricks voor het maken van bepaalde content en het verbeteren van je vindbaardheid (SEO). Onze klanten kiezen zelf wat ze wel en niet doen en daar ondersteunen wij hen bij.

Studioviv is het reclamebureau die al menig ondernemer heeft voorzien in design, marketing & communicatie stappen. Namen zoals: van Slageren keukens, VMH horeca, Zuss&Sap, Horeca Asperges, Asysco, Hotel van Schagen, by Broersen, de Kop werkt, Windpark Wieringermeer, Windpark Zeewolde, ZoHip, Nice ID, Tesselaar Alstroemeria’s en nog veel en veel meer.

Dodo Internet is de online partner van Studioviv en vele andere designbureau’s, copywriters en andere creatieven die te maken hebben met websites en online zaken. Websites zoals: KDBV, Asysco, Zuss&Sap, Bridgeman, Terranova, Verandasnel en honderden meer. De partij in de kop van Noord Holland als het gaat om alles op het gebied van WordPress websites, online verkoop, maatwerk plugins etc.

Waarom niet openbaar voor publiek?

Het mag een trend lijken om alles maar online te delen maar datgene wat wij in onze University delen met onze klanten gaat veelal specifiek in op hun systemen en software. Daarbij ook met onze werkmethode ofwel workflow waar we samenwerken via speciale software. Iemand die geen klant is bij Dodo Internet, Studioviv of een andere partner heeft dus minder baat bij deze omgeving en dus hebben ze er niet zoveel aan.